Resultats de la cerca frase exacta: 1.966

Diccionaris terminològics
41. nom patronímic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nom de marca format a partir del nom o el cognom d'una persona, generalment el fundador de l'empresa o l'inventor d'un producte. [...]
42. nom propi
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nom invariable que identifica una persona, un país, un lloc, una època, una marca, un producte, etc., en particular, sense aportar cap informació significativa. [...]
43. nom propi
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Llengua. Literatura
Nom invariable que designa una persona, un país, un lloc, una època, etc. en particular, sense aportar-ne una informació significativa. [...]
44. nom semisistemàtic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Química
Nom d'un compost en què tan sols una part segueix les normes de nomenclatura. [...]
45. nom sentit
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Nom amb què vol ser anomenada una persona transgènere, diferent del seu nom de naixement, d'acord amb la seva identitat de gènere. [...]
46. nom simple
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nom de marca format per una sola paraula. [...]
47. nom sistemàtic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Química
Nom que designa un compost segons les normes de nomenclatura i en descriu la composició o l'estructura. [...]
48. nom toponímic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nom de marca que fa referència a un lloc geogràfic o que en deriva. [...]
49. nom trivial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Química
Nom que designa un compost basant-se en raons històriques, d'ús o d'origen sense seguir les normes de nomenclatura i sense descriure'n la composició o l'estructura. [...]
50. avaluació de nom
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procés de validació de l'adequació d'un nom de marca des del punt de vista del màrqueting i des del punt de vista lingüístic, cultural i legal. [...]
Pàgines  5 / 197 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>